18 Illustrasi Superhero Ketika Tua

Pernah tak bayangkan bagaimana watak super hero kegemaran anda di hari tua?

1. Aduh, nak berlari pun semput.

Aduh, nak berlari pun semput.

image via Alex Solis

2. Sampai ke tua tak berbaik-baik juga dia orang ni.

Sampai ke tua tak berbaik-baik juga dia orang ni.

image via Alex Solis

3. Hurm sampai ke tua lah kena jadi orang suruhan nampaknya, tak pernah dapat peluang nak jadi ‘ketua’

Hurm sampai ke tua lah kena jadi orang suruhan nampaknya, tak pernah dapat peluang nak jadi 'ketua'

image via Alex Solis

4. Walaupun perut semakin ‘sado’ saya masih boleh terbang!

Walaupun perut semakin 'sado' saya masih boleh terbang!

image via Alex Solis

5. Ok! Baik kapten.

Ok! Baik kapten.

image via Alex Solis

6. Yuhooo…

Yuhooo...

image via Alex Solis

7. ” Boleh tak jangan kacau aku kalau tak nak kena sembelih? “

" Boleh tak jangan kacau aku kalau tak nak kena sembelih? "

image via Alex Solis

8. Arghh…. Makin lama makin berat pulak tukul ni! Ke aku yang tak larat…

Arghh.... Makin lama makin berat pulak tukul ni! Ke aku yang tak larat...

image via Alex Solis

9. Sayang betul dia dengan pisang ni, sampai buruk dah pisang tu.

Sayang betul dia dengan pisang ni, sampai buruk dah pisang tu.

image via Alex Solis

10. Pikachu…. Sedia untuk beraksi!

Pikachu.... Sedia untuk beraksi!

image via Alex Solis

11. May the force be with you…..

May the force be with you.....

image via Alex Solis

12. Yes, dapat bintang lagi.

Yes, dapat bintang lagi.

image via Alex Solis

13. Mana pulak kerbau pak ali ni, tadi ada kat sini.

Mana pulak kerbau pak ali ni, tadi ada kat sini.

image via Alex Solis

14. Yang ini mesti kes takut bini

Yang ini mesti kes takut bini

image via Alex Solis

15. Alamak, rasanya sut ni pun dah berkarat!

Alamak, rasanya sut ni pun dah berkarat!

image via Alex Solis

16. Yeaha..

Yeaha..

image via Alex Solis

17. Lelaki labah-labah ini masih mampu beraksi.

Lelaki labah-labah ini masih mampu beraksi.

image via Alex Solis

18. Batman akhirnya menjumpai juga bom yang disembunyikan oleh Joker didalam bandar Gotham

Batman akhirnya menjumpai juga bom yang disembunyikan oleh Joker didalam bandar Gotham

image via Alex Solis

Karya asal oleh Alex Solis.

Baca juga: 19 Pekerjaan Yang Boleh Dilakukan ‘Superhero’ Selain Menjadi Wira

Leave a Reply