12 Rekabentuk Penyendal Pintu Yang Unik Dan Menyeronokkan

Kebiasaanya rekabentuk penyendal pintu memang membosankan. Kali ini kami kongsikan rekabentuk penyendal pintu yang sangat menarik dan kreatif, hidup pasti lebih ceria.

1. Cat air (Water Colour)

Cat air (Water Colour)

image via pinterest

Betul tak kami cakap rekabentuk penyendal pintu ini unik dan menyeronokkan? Sekali pandang macam tiub cat air, mesti takut terpijak kalau tak tahu. Hahaha.

2. Kaki patung

Kaki patung

image via pinterest

Nampak macam anak patung yang tersepit di pintu. Perempuan mesti suka designni.

3. Bentuk duit

Bentuk duit

image via pinterest

Nak buat troll orang pun seronok juga. Tapi kalau dah kaya pakai duit betul pun tak apa. Apa ada hal, duit kan kertas je.

4. Beruang

Beruang

image via pinterest

Patung beruang comel ini sebenarnya penyendal pintu. Memang comel kan?

5. Kaki kucing

Kaki kucing

image via pinterest

Peminat kucing mesti suka yang ini

Baca: Rekaan Menarik Topi Keledar Berbentuk Seperti Kepala Kucing

6. Patung Kenny

Patung Kenny

image via pinterest

Omg! 

7. Zombie

Zombie

image via pinterest

Comel pun ya, seram pun ya. Jangan malam-malam dia kejut waktu tengah tidur sudah lah. Huhuhu

8. Kaki Sotong

Kaki Sotong

image via pinterest

Kaki sotong ke tangan sotong? Apa pun yang ini comel juga.

9. Aiskrim

Aiskrim

image via pinterest

Bentuk aiskrim tumpah! Dengan cuaca panas di Malaysia ni, nampak sedap pula.

10. Bar emas

Bar emas

image via pinterest

Jangan sampai kena curi sudah lah ya!

11. Tikus

Tikus

image via pinterest

Boleh letak dekat pintu dapur! Hahahahah

12. Kaki?

Kaki?

image via pinterest

Aduh! Macam kaki tersepit, siapa kaki dia pernah terkepit di pintu? Sakit tak?

Share² lah yerr..

Leave a Comment