16 Rekabentuk Meja Yang Paling Memukau

Jika anda mencari sesuatu yang lain dari yang lain ketika makan, mungkin korang akan sukakan 16 rekabentuk meja ini!

1. Meja Kayu Balak

Meja Kayu Balak

Meja ini sangat panjang dan boleh digunakan untuk lebih 20 orang. Rkabentuknya berkonsepkan kayu balak menampakkan ciri-ciri elegan.

2. Meja konsep sungai

Meja konsep sungai

Meja ini nampak je simple tapi konsep dia mengancam. Sekali pandang dah macam lembah sungai

3. Amethyst

Amethyst

Amethyst adalah batu kristal yang boelh didapati di sekitar Brazil. Konsep sebegini menampakkan lagi keunikkan batu kristal tersebut.

4. Meja Pantulan Cahaya

Meja ini boleh memantulkan cahaya berwarna-warni. Meriah rumah korang nanti.

5. Kayu Kristal

Kayu Kristal

Bila tengok meja ini seolah-olah tengah melihat kayu

6. Lautan

Lautan

Meja berkonsepkan lautan ini boleh membuatkan tetamu korang terpukau melihat struktur dalaman meja ini. 3D habis!

7. Turbin Jet

Turbin Jet

Meja konsep jet ini amat sesuai dimiliki oleh peminat kapal terbang. Futuristik gitu!

8. Meja berhayun

Meja berhayun

Meja dan kerusi berhayun sesuai untuk mereka yabg suka bersantai.

9. Meja Berbuih

Meja Berbuih

Konsep meja berbuih ini sangat unik dan agak digemari kerana struktur ilustrasi 3D nya.

10. Meja Berumput

Meja Berumput

Bagi yang nak rasa macam makan di taman, anda mungkin berminat dengan design sebegini.

11. Aluminium dan kayu log

Aluminium dan kayu log

Campuran elemen aluminium dan kayu membuatkan rekabentunya sangat unik.

12. Meja Bentuk Daun

Meja Bentuk Daun

Biasa meja makan bentuk petak je kan? Cuba tengok bentuk daun ni pulak, unik juga kan?

13. Meja Coklat

Meja Coklat

Sekali pandang meja ni macam ada coklat meleleh haha

14. Meja Bulan

Meja Bulan

Meja ini sangat unik disebabkan rekabentuknya seolah-olah melihat bulan pada jarak dekat.

15. Meja Lutsinar

Meja Lutsinar

Meja ini pula seolah-olah beralaskan kain lutsinar. Ia juga menampilkan ciri-ciri moden dan misteri. 

16. Meja Kepulauan

Meja Kepulauan

Bagi yang minat dengan pulau, korang pasti sukakan meja ini. Rasa terus nak booking pergi Pulau Perhentian hehe

Leave a Reply