15 Rekabentuk Bantal Yang Unik Dan Kreatif

Tidur kurang lena? Cuba tidur dengan bantal-bantal ini pula

1. Beast

Beast

design by debivanzyl

Bantal ni nampak macam makhluk asing yang comel, boleh la buat peneman dikala kesunyian kan? Kalau rasa diri selalu forever alone,  cuba beli bantal ni dan jadikan dia kawan! Ya kawan baik.

2. Boyfriend

Boyfriend

design by AB Marketers LLC

Ini pun sesuai untuk mereka yang selalu ‘Forever Alone’. Hihihihi.

3. Pepperoni Pizza

Pepperoni Pizza

design by RockabillyDawgz

Kusyen bantal seperti pizza, tak tahu nampak sedap atau kurang enak. Yang pasti lembut dan tidak pedas, anda rasa?

4. Dreaming Of You

Dreaming Of You

design by Drus

Memang sesuai untuk pengantin baru, suasana tidur jadi lebih romantik!

5. Rock Pillows

Rock Pillows

design by RockPillows.com

Bantal berbentuk seperti batu ni membolehkan anda tidur diatas timbunan batu. Betul, tak percaya baca ini Bantal Berbentuk Seperti Batu.

6. Pancake

Pancake

design by Todd von Bastiaans and Bryan McCarthy

Nampak macam selesa

7. Ostrich

Ostrich

design by Studio Banana Things

Ha! Yang ini sesuai untuk yang jenis pemalu dan pemalas, betul tak?

8. Headphones

Headphones

design by Not On The Highstreet

Bantal macam ini pun wujud, sesuai la untuk yang suka dengar lagu sebelum tidur.

9. Blood Splatter

Blood Splatter

design by DesignsbyNisus

Yang ini sekali pandang nampak darah, siapa yang cipta ni memang otak dia Genius!!!

10. My Side vs. Your Side

My Side vs. Your Side

design by OSusannahs

Yang ini paling kelakar, boleh buat sindir isteri yang suka tidur ‘melebihi kawasan’ ni.

11. Grumpy Cat

Grumpy Cat

design by PetitiPanda

Siapa tak kenal Grumpy Cat, peminat kucing mesti suka bantal ni

12. Realistic Log

Realistic Log

design by Kikkerland

Fuh memang realistik! Cakap banyak hempuk je. Tak apa, tidak mendatangkan kecederaan yang serius.

13. Peanut Butter and Jelly Sandwich

Peanut Butter and Jelly Sandwich

design by FourEyesHandmade

Fuh macam roti, sangat comel.

14. Octopus

Octopus

design by shannonbroder

Bantal bentuk sotong. Yang ini kami paling suka! Anda pula suka yang mana?

15. If You’re Ugly

If You’re Ugly

design by ademir4prez

Hahahaha, kalau kena hempuk tu mohon sedar diri ya.

Share² lah yerr..
Categories list

Leave a Comment