fbpx

14 Kelakuan Paling Malas Dan Menyedihkan

Kita sepatutnya ada cuti khas untuk menyambut hari malas sedunia.

1. Cara paling malas tengok video pada telefon!

Cara paling malas tengok video pada telefon!

image via imgur.com

Tapi serius macam seronok, rasa nak cuba lah! Hehehe

2. Cara paling malas sambut hari lahir

Cara paling malas sambut hari lahir

image via imgur.com

Memang pemalas, tolong pasang lilin je, yang lain semua kau kena buat sendiri! Kek pun yang segera punya.

3. Bila kena ikut emak pergi ‘shopping’ tapi kau masih lagi mengantuk

Bila kena ikut emak pergi 'shopping' tapi kau masih lagi mengantuk

image via imgur.com

4. Bila dibelikan kerusi baru

Bila dibelikan kerusi baru

image via imgur.com

Patutnya bagi kotak saja, dah tolong beli, nak bukak pun malas? 

5. Bila si ayah jaga anak, memang tak boleh diharap.

Bila si ayah jaga anak, memang tak boleh diharap.

image via imgur.com

6. Yang malas pakai kasut atau jenis nak cepat boleh cari stokin ni, sekali pakai je terus pergi kerja. Orang tak perasan punyalah!

Yang malas pakai kasut atau jenis nak cepat boleh cari stokin ni, sekali pakai je terus pergi kerja. Orang tak perasan punyalah!

image via imgur.com

7. Cara makan paling malas no 2 di dunia.

Cara makan paling malas no 2 di dunia.

image via imgur.com

8. Sebenarnya sifat malas bukan hanya ada pada manusia.

Sebenarnya sifat malas bukan hanya ada pada manusia.

image via imgur.com

Serius comel kucing ni. Geram pula tengok, kucing anda ada yang perangai macam ini tak?

9. Orang malas selalunya kreatif, setuju tak?

Orang malas selalunya kreatif, setuju tak?

image via imgur.com

10. Bila ayah anda sebenarnya gamer sejati. Super genius!!!

Bila ayah anda sebenarnya gamer sejati. Super genius!!!

image via imgur.com

11. Kalau macam ini pun boleh, kenapa perlu susah-susah bukakan kotak kan? Ini memang pemalas tahap dewa.

Kalau macam ini pun boleh, kenapa perlu susah-susah bukakan kotak kan? Ini memang pemalas tahap dewa.

image via imgur.com

12. Malas itu subjektif

Malas itu subjektif

image via imgur.com

13. Yeah! kreatif betul budak ni.

Yeah! kreatif betul budak ni.

image via imgur.com

14. Anda ada yang buat perangai macam ini tak?

Anda ada yang buat perangai macam ini tak?

image via imgur.com

Baca juga: 16 Gambar Manipulasi Level 999 Edisi Malaysia

Categories list

Leave a Comment