13 Gambar Epik Ditangkap Secara Tidak Sengaja

Inilah dipanggil ‘Gambar Bertuah’, tertangkap tanpa sengaja. Hasilnya? Diluar jangkaan.

1. Anjing ini bukan terapung didalam belon

Anjing ini bukan terapung didalam belon

Nak tangkap gambar buih belon, tetapi tertangkap gambar anjing didalam buih belon. Macam mana boleh berlaku?

2. Ini bukan lelaki rama-rama

Ini bukan lelaki rama-rama

Nampak seperti lelaki dengan sayap rama-rama. Bila jurugambar nak tangkap gambar mural rama-rama, tapi tak perasan ada orang lalu.

3. Ini bukan kapal laut terbang seperti didalam cerita ‘Pan’

Ini bukan kapal laut terbang seperti didalam cerita 'Pan'

Nampak seperti kapal laut terbang di udara , tapi sebenarnya ini adalah gambar menara yang terselindung disebalik kelopak awan.

4. Bulan diatas menara

Bulan diatas menara

Gambar ini nampak seperti bulan duduk diatas menara.

5. Ghost Rider

Ghost Rider

Corak pada api ini nampak seperti kepala hantu didalam cerita ‘Ghost Rider’. Huh!

6. Burung ini bukan sebahagian dari pertunjukkan kapal terbang

Burung ini bukan sebahagian dari pertunjukkan kapal terbang

Pandai burung ni masuk frame, kena pada tempat dan masa pula tu.

7. Anjing bertanduk rusa

Anjing bertanduk rusa

Pokok dibelakang anjing ini buat ia nampak seperti mempunyai sepasang tanduk rusa.

8. Ini bukan lelaki berkepala burung hantu

Ini bukan lelaki berkepala burung hantu

Perempuan ini berkahwin dengan lelaki atau burung hantu?

9. Layar kapal berbentuk bulan

Layar kapal berbentuk bulan

Bulan sabit ini nampak seperti bentuk layar kapal

10. Lelaki dengan tangan panjang

Lelaki dengan tangan panjang

Huh! Nampak pelik, kami pun tak tahu sama ada ini kesilapan angle kamera atau hasil manipulasi photoshop. Anda rasa?

11. Kucing selfie

Kucing selfie

Tau apa yang pelik? telinga kucing tu, maksud kami corak dia, nampak seperti rambut lelaki tu. Tengok betul-betul.

12. Menari di atas air

Menari di atas air

Breakdance di atas air? Tak! Ini gambar sebelum lelaki ini basah lecun.

Baca juga: 20 Gambar Super Hebat Mustahil Untuk Anda Percaya

13. Ini bukan gambar lelaki berkepala kuda

Ini bukan gambar lelaki berkepala kuda

Ini bukan gambar lelaki berkepala kuda, tetapi gambar kuda dan tuannya. Di antara no 1 hingga 13, yang mana anda rasa paling kelakar? Kami undi gambar no.8

Share² lah yerr..

Leave a Comment